Skener na film.

Dopita Petr dopita
Středa Březen 17 12:07:41 CET 2004

 shanel jsem , nakonec jsem koupil jeden z modelu hp ?ady 43xx ke kteremu je
dodavana kostka pripojitelna konektorem k zadni casti scanneru(ma rozmer asi
12x12cm) a prosvetluje film shora jsou k tomu i nejake nepruhledne sablony
na male filmy. delal se jeste takovy hranol kde se vyuzival odraz spodniho
svetla, ten se mi nepodarilo sehnat a vyzkouset. Ostatni vyrobci vetsinou od
osvetlovacich nastavcu upustili.        P.