Cim zacit ? otazka zacatecnika

Wek wek
Středa Březen 17 12:07:39 CET 2004

Zdravim.
Re Michal: Nuz, Vase kriteriam pre vyber zaciatocnickeho jednocipu snad len tolko, ze u naozaj zaciatocnika moze zavazit aj napr. do
stupnost info v jeho rodnom jazyku prip. v jeho okoli (kamarat to pozna, a tak sa to od neho naucim.)
Ale rad by som zareagoval na toto:
> bavi o rozdilech v psani asembleru,
> coz asi vyplyva z jejich pohodlnosti naucit se neco noveho.
> (prejdete na C)
a.) Samozrejme ak pouzivam inu syntax u asm, to este stale znamena, ze plne ovladam vlastnosti daneho procesora a navyse ak sa mam z
orientovat v originalnej dokumentacii prip. v cudzich programoch, musim ovladat aj povodnu syntax (nehovoriac, ak si sam pisem asm/p
reprocesor). Ergo: naopak, nielenze som sa naucil to nove, ale som sa naucil aj nieco viac. Tak aka ze je to pohodlnost?
b.) U vyssich jazykov je u jednocipov spusta zaludnosti - ale to tu uz bolo Xkrat preberane.

Jano Waclawek