EMC dokumenty (Was: RE: Moduly 433MHz a Atmel)

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:07:39 CET 2004

>Zdravim vsechny,
>
>domnivam se, ze "dobrovolnika" hledat netreba, protoze to podstatne jiz asi
>bylo napsano, staci to jen najit ;-) Doporucuji vasi ctene EMC pozornosti
>nasledujici aplikacni poznamky:
>
>AN1259 System Design and Layout Techniques for Noise Reduction in MCU-Based
>Systems
>AN1705 Noise Reduction Techniques for Microcontroller-Based Systems
>AN1050 Designing for Electromagnetic Compatibility (EMC) with HCMOS
>Microcontrollers  (nikoli AN150 jak bylo uvedeno)
> [...]

Vies, myslim si, ze najlepsie si je precitat originaly, z ktorych su
napisane uplne vsetky ale naozaj vsetky APP o EMC. Tam je toho ovela viac a
je to aj velmi pekne vsetko rozobrane a vysvetlene. Len zohnat ich bol
problem aj pre mna.

Dalsie obmedzenie je v tom, ze je to vsetko vztiahnute na digitalne systemy
ale EMC su aj ine, ovela zabavnejsie veci.

Jo este ma tak napadlo, jeden moj dobry kamarat vydal nedavno taku malu
brozurku v slovencine o zakladoch EMC. Ale prilis know-how v tom nehladajte.
Za ten sa plati vsade vo svete.

Pokial by bol zaujem o cca. 4-dnovy kurz aj s praktickymi prikladmi a
ukazkami merani a ku tomu by sa nasiel dostatocny pocet zaujemcov ochotnych
cestovat, nieco by sa dalo urobit tiez.

A.