AW: [OT] Digi Foto

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 12:07:38 CET 2004

elektrolyzou vodneho roztoku chloridu zeleziteho, pricom hrot musi byt
jedna elektroda a ako druhu elektrodu daj napr. tuhu z ceruzky. uvidis z
ktorej ti unika chlor (neradim v uzavretych nevetranych priestoroch pokial
nechces skusat podmienky za prvej svetovej) na ktorej sa ti usadza zelezo.
jo a mam dojem ze chlorid zelezity sa v roztoku pouziva na leptanie
plosakov, ale to nieje zarucene.