pokoveni hrotu

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:07:37 CET 2004

Co pouzivate za hroty? Moje zkusenost je, pokud pouzivam alespon trochu
standardni mikropajku,  vyhodit prilozene hroty a pouzit hroty Weller. K
dostani jsou ve vsech moznych (i nemoznych) tvarech a zivotnost je pri
pajeni ca 8 hodin denne spolehlive 5 let.

>   Jak doma dostanu na medeny hrot do pajky vrstvicku zeleza (Fe) ?
>   Vsechny hroty, ktere se prodavaji maji bohuzel moc tupy konec, a ja
>   ho musim opilovat do spicky, a tim samozrejme opiluju i tu vrsvicku
>   zeleza.

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.292 / Virov? b?ze: 157 - datum vyd?n?: 26.10.2001