OT Win2000 a FAT 32

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:07:35 CET 2004

> Docela by me zajimalo k cemu. Osobne za jednu z velkych vyhod
> Win2k/NTFS povazuji prave to, ze dava jistotu nespusteni DOSu
> a tedy ani programu, ktere by potencialne mohly zpusobit nestabilitu
> systemu.

K cemu? Povedal by som ze na elektro konfere je to vsetkym jasne. Neviem ako
vy, ale ja ako elektrikar-radioamater sa bez dosu(alebo aspon W98)
nezaobijdem, jednak si robim vlastne programy na spolupracu s hardwerom a v
dose je casovanie jednoduchsie a rychlejsie a je vela(skoro vecsina)
programov ktore pod NT neidu napr. jednoduche programatory.
Marcel