60W zesilovac pro 50 +-10Hz

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:07:34 CET 2004

Pripomnelo mi to moje studentska leta, kdy na Strahove v klubu 1
byl americky magnetak na americkou sit. Kdyz si tam polozakazany
pisnickar odehral svoje, vzali jsme multivibrator  41,667 Hz
(ladeni knoflikem a ne syntezou!) pripojili 60W zesilovac, na
vystup regulacni autotrafo a na nej magnetak udelany pro nasi
sit. Problem byl se silne jalovou zatezi, ktera vetsinu vykonu
cpala do koncovych tranzistoru. Resilo se to odkrytovanim
zesilovace a priskripnutim do okna. Jelo to celou noc. U
promitacky je presnost rychlosti podstatne horsi nez u
magnetaku, tam bych se se syntezou netrapil.
Andel

celuloidovych
promitacky s