ZADNE PRILOHY

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:07:33 CET 2004

hwkonfera wrote:

> Prave tento nazor ma muj kolega, proto jsem se chtel zeptat sirsiho plena,
> jak e jsou obecne zkusenosti...
> Diky: Simon Cihelnik

 Sorry, ja som mal (nastastie) moznost robit
statisticku kontrolu len za poslednych sest mesiacov
mojej prezencie na "vojne". Dlhsie by som to uz medzi
tymi zelenymi mozgami nevydrzal.

 Ale aspon som si odtial odniesol skusenost
(teoreticku, lebo prakticky ju asi uz nikdy v zivote
nevyuzijem - kto by sa dnes sral s nejakym krystalo, co
moze kupit za babku, alebo si ho dokonca nechat vyrobit
presne na mieru?), ktora mi zostane ako spomienka na
pekne a hlavne kludne prezity cas na ZVS, s moznostou
zo Zatca niekolkokrat v mesiaci sluzobne vycestovat do
ulice Dlouhe, nebo Zitne, nebo... v Praze, pripadne do
Plzne (to si uz nepamatam, ako sa ta ulica volala).

 Skratka, jodova tinktura mi strasne pomohla.

 Mrzi ma dnes, ze som pomohol aj tej komunistickej
"armade".

--
b w d