Co to znesie? (Cim zacit ? otazka zacatecnika)

Jan Zuffa janzuffa
Středa Březen 17 12:07:31 CET 2004

Nuz ja som vychadzal z PIC ktory pouzivam a ten ma na vystupoch ochranne
diody
s toho ten ubytok a stratovy vykon a vlastna skusenost ale netvrdim ze u
inych
procesorov je to rovnake tam mozu nastat ine destrukcne procesy
Len si myslim ze tych -0.8 V ten procesor este znesie.
Okrem toho +10 V PIC spolahlivo znici.
Jano.

 > Inak Vasa poznamka je podla mna nespravna, lebo nepoznajuc vnutornu
strukturu obvodu z puheho stratoveho vykonu nemozete usudit na o