4046

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:07:30 CET 2004

  Zdravim!

 Ja jsem to takhe pouzil, kdyz jsem chtel vzorkovat 256 vzorek na
jednu periodu signalu site. Je to velmi dobre na FFT (2 na N =
pocet vzorek na periodu), takze ziskate presny vzorkovaci kmitocet
- nemusite potom prenasobovat FFT oknem.
Pozor si tu musite dat jenom na stabilitu VCO, aby se Vam ta
vzorkovaci frekvence nemenila pocas jedne periody signalu (musite
vyuzit v 4046 trojstavovy vystup na filter pre napatie do VCO - jinak
by napeti na filtracnim kondenzatoru bylo zvlnene=promenliva
frekvence).
  S pozdravem
                                       Igor

-------------------------