Cim zacit ? otazka zacatecnika

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:07:29 CET 2004

>ze by nejaky vyrobce mohl podporit svuj vyrobek nejakymi akcemi, napr.
>sponzorovanim skoleni, poskytovanim vzorku apod. a proto by bezny uzivatel
>sahnul po teto znacce.

Ale kdo je to bezny uzivatel? Elektronik amater, ktery do roka spotrebuje tri mikroprocesory? Uz vidim, jak se vsichni perou, aby to byly zrovna jejich tri kousky :-)

Poskytovani vzorku normalne funguje, ja jsem treba dostal od Microchipu 2ks PIC16F877 nekolik mesicu pred jejich uvedenim na trh.

Pokud bude nekdo poradat skoleni, nebo treba i vede krouzek pionyru (resp. skautu :-), muze zkusit o nejake sponzorovani pozadat. Rekl bych, ze zdarma poskytnuta stanglicka procesoru by zadnou firmu nezabila, ale to zalezi od konkretni firmy (a konkretniho cloveka asi jeste vic).

V cervnu byva pravidelne seminar Microchip, ktery porada GM, ted je nejaky seminar Microchip+Xilinx, poradany firmou MES. Byl jsem na seminari GM, Microchip tam predstavuje svym soucasnym a potencialnim zakaznikum nove vyrobky, ukazkova reseni, podle moznosti i s praktickymi ukazkami. Ale nikdo nevysvetluje, co je to akumulator a jak rotace vlevo muze nahradit nasobeni dvema.

J. Hanzal