CCD kamera

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 12:07:25 CET 2004

Ak sa nenahnevate, rad by som urobil statistiku ANO/NIE a s nou sa obratil na spravcu.

Piste prosim na sukromnu adresu wek@evona.sk so subjectom "prilohy" a telom "ano" alebo "nie" (CZ: "ne" :-)

Rad by som zhrnul doterajsie:
Prilohy ANO:
- aj tak mi to odfiltruje firewall/mailer
- nearchivuje sa v konferencii (tento problem by sa obisiel prijatim, ulozenim do archivu ale nerozoslanim prilohy)
- stahujem si postu v piatok a citam v nedelu na chate
- nemam web rozhranie, cez ktore by som si mohol stiahnut subor z uschovne
Prilohy NIE:
- prichadzaju s nimi viry
- su pridlhe (najma pri stahovani cez dialup)
- malokedy obsahuju nieco relevantne
- nie kazdy mailer si s nimi vie poradit
- pre toho, kto odobera digest, su nanic, a zbytocne predlzuju telo digestu
Bolo navrhnute aj kompromisne riesenie (prilohy obmedzit dlzkou a typom, autora na to upovedomit). Predpokladam vsak, ze toto riesen
ie je zo strany spravcu neprijatelne (=pracne, ak vobec na danom systeme (majordomo) mozne). Ak dobre viem, spravca tuto robotu robi
viac-menej ako hobby.
Bolo navrhnute aj vyrobenie "sukromnej uschovne" pre tuto konferenciu.
Ja by som mal este takyto navrh (aj ked mi u spravcu asi tiez neprejde :-(   : prijimat do konferencie aj prilohy, ukladat ich do ar
chivu, ale posielat von maily bez priloh ale s hyperlinkom na miesto, kde sa v archive nachadza. Super by bolo, keby sa priloha z ar
chivu dala vyziadat mailom.
Uplne luxusne by bolo, keby sa dalo INDIVIDUALNE pre kazdeho dalo nastavit, ci bude dostavat prilohy alebo nie, ale toto uz zrejme v
praxi vobec neprichadza do uvahy.

Jano Waclawek