MP3 profi prehravac po Ethernetu - shanim

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:07:24 CET 2004

| Odes?latel: Zdenek Dvorak <zdvorak@chaos.cz>
| nekde jsem predcasem narazil na nabidku prehravace MP3, ktery si tahal
| skladby po ethernetu z centralni domaci databaze (snad po FTP). Sqely
| design, velky displej atd.
| Byl to profi vyrobek nejake docela renomovane firmy, ale zaboha to nemuzu
| znovu najit. Neporadite mi?
|
| Nemate pripadne nekdo tohle vyreseno? Chtel jsem to delat pod DOSem a
MSN,
| ale ztroskotalo to na dlouhych nazvech bez kterych je to nepouzitelne.
Neni
| to nejak vyresene (myslim pristup na sitovy disk pod DOSem se zachovanim
| dlouhych jmen)?

A co takhle nejaka linuxova minidistribuce s podporou SMB? Dost veci jsem
delal nad projektem  www.linux-router.org, i mnoho nesitovych.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
[ www.netem.cz/article.php@sid=658 ++ www.netem.cz/article.php@sid=638 ]
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler