NiMH

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 12:07:22 CET 2004

| Odes?latel: Jan Zuffa <janzuffa@isys.sk>
| Mne dokonca prisiel tvoj mail
| v ktorom pises ze ti to chodi  niekolkokrat
| uz niekolkokrat....
| Jano.

No nevim, ale ja mel podobne problemy, kdyz jsem mel na mistnim SMTP/POP
serveru spatne nakonfigurovany fetchmail+procmail, nebude to treba tim?
Tyto problemy mate zrejme sami, nebot se nikdo jiny notoricky neozyva a
kdyz zacnu u sebe, tak mi prispevky chodi jenom jednou. Zkuste popatrat,
jak mate nakonfigurovan ten svuj zlaty linux/BSD/QNX....

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler