Vanoce na krku, tak shanim darek - elektronickou stavebnici.

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:07:19 CET 2004

Ale je pravda, ze tyto mladsi deti se na techto stavebnicich opravdu
vyblbnou. Na krouzku si o nich nadsene vypraveji. :-)

Ondrej Tesar

J?> Voltik je vhodny tak pro toho 4 leteho - spise tak 6ti leteho.

J?> Jakub Serych

J?> -----Original Message-----
J?> From: Dusan Dolezal [mailto:dusan@zoner.com]
J?> Sent: Monday, November 12, 2001 2:31 PM
J?> To: hw-news@list.gin.cz
J?> Subject: RE: Vanoce na krku, tak shanim darek - elektronickou
J?> stavebnici.

J?> Neco jsem videl v GESu (jmenovalo snad VOLTIK, nebo tak nejak), blize
J?> jsem
J?> to ale nezkoumal.

J?> Dusan Dolezal

J?> -----Original Message-----
J?> From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
J?> Behalf Of Ing. Kotlaba Jaroslav
J?> Sent: Monday, November 12, 2001 1:56 PM
J?> To: hw-news@list.gin.cz
J?> Subject: Vanoce na krku, tak shanim darek - elektronickou stavebnici.

J?> Muzete mi nekdo neco dobreho doporucit pro 15 leteho syna?

J?> Kotlaba