Laboratorni zdroj

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:07:19 CET 2004

723 jsem nekdy videl zapojeny tak, ze snimaci odpor proudoveho
omezeni je pripojeny na vstup v IC primo. Nez se tranzistor
staci zavrit, muze vstup odejit. Staci tam dat odpor 100 Ohmu.
Neni to duvod toho odchazeni? Ja mam zdroj 0-35V 2A se 723 uz
asi 10 let a chodi bez problemu.

> [...]
> klasika od 2-40V/0.02-4A. Nicmene jak se zda a asi ne jen mne
je ten IO
> dosti haklivej v podstate na cokoliv :-D a proste za tech 10
let mi uz snad
> 4x odesel. 2x kvuli napeti ktery jsem do nej pustil z baterie,
nicmene
> dvakrat naprosto bezduvodne.
>
> Jelikoz mne to moc nebavi ho porad menit koketuju s myslenkou
postavit novej
> zdroj. Preci jen jsou novy soucastky tak by to nemusel byt
takovej problem.

> Tak se ptam jake pouzivate zdroje a jake mam asi zhruba
moznosti z ceho to
> postavit. Pokud by nekdo poskytnul schema a nedej boze i
plosnak bylo by to
> super. Proud i napeti by mne stacil i mensi treba 30V/2-2.5A.
>
> Jako prvni varianta se jevi LM200 nicmene dival jsem se na HW
server a je
> tam sice o nem clanek nicmene po vetsinu casu si tam autor
plete waty a ohmy
> a vubec ke konci je to nejaky zmateny.
>
> Nicmene jsou urcite i nejake jine moznosti... tak jsem
zvedavej co kdo