APC

Josef Knotek knotek
Středa Březen 17 12:07:12 CET 2004

Ty RJ45 jsou tam na ochranu telefonn? linky. Je to napsano v navodu..

-----Original Message-----
From: pa-vep@atlas.cz [mailto:pa-vep@atlas.cz]
Sent: Tuesday, November 20, 2001 4:42 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: APC

No myslim si ze je to na napojeni k siti, posila to pak SNMP datagramy o
stavu UPS delam program pro jejich zachytavani a archivaci ale nechytam
je nevite proc ? Od jinych IP zarizeni jo napr od tiskarny.

V?voj software C++ ,Visualprog,
PDA PocketPC,TCP/IP komunikace,RS232(485), r?zen?,sber dat.
http://evcswhw.mujweb.cz