odolnost LPT

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:07:11 CET 2004

A vite co presne bylo pricinou toho, ze jste to odprasknul?
Rad bych se toho vyvaroval...

Ondrej Tesar

Cdlcc> Ja to taky delal tak dlouho dokud jsem neodpraskl zakladni desku (a vsude
Cdlcc> jsem vykladal jak se zbytecne strasi). Dnes pokud nekde potrebuji za chodu
Cdlcc> PC manipulovat s LPT pouziju prepinac LPT, ktery prepnu na jiny vstup, nez
Cdlcc> se kterym manipuluju - vyjde to podstatne levneji nez novy MB.

Cdlcc>         Martin - OK1UGA

Cdlcc> -----Original Message-----
Cdlcc> From: Ondrej Tesar - Boza [mailto:boza1@volny.cz]
Cdlcc> Subject: odolnost LPT

Cdlcc> Dobry den,
Cdlcc> Chtel bych se zeptat na Vase konkretni zkusenosti z odolnosti LPT
Cdlcc> portu. Vzdycky jsem totiz od kazdeho slysel, jak je tento port citlivy,
Cdlcc> jak se veci na nej musi pripojovat pouze kdyz je pocitac vypnut atd...
Cdlcc> Ja ho ted pomerne casto pouzivam na prenos dat a vetsinou to pripojuji
Cdlcc> za chodu. Zatim jsem nic neodprasknul.