odolnost LPT

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:07:09 CET 2004

On Tue, 20 Nov 2001, Ondrej Tesar - Boza wrote:

> A neni to naopak tak, ze kdyz bude neco protekat tema
> "ohradkama"=uzemnenim, tak to bude na skodu?

Urcite to neni idealni, dalo by se rici ze to vubec neni dobre a ze je
neco v neporadku se zemnenim. Ale je to porad lepsi nez kdyz Vam ten
proud tece pres budice na mainboardu a odpraskne je.

> Ted jsem ten kabel rozebral a kouknul do nej a ty zeme-"ohradky"
> propojene nemam. Mam akorat propojeny piny 25-25. To je ale myslim
> take zem. Nebo to je nejaka jina zem?

Snad jo, ale tak nemate zaruceno ze pri zapojovani toho konektoru se Vam
napred zapoji piny tech zemi a vyrovna se pripadne rozdilove napeti. Ty
piny jsou vsechny stejne a klidne muze byt pri zapojovani prvni na rane
ten, ktery to nevydrzi. Pravdepodobnost ze se napred dotknou ty ohradky
nez piny je mnohem vyssi.