Boot manager

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 12:07:08 CET 2004

Pred nejakym casom som riesil podobny problem.

Nasiel som BootStar manager, okrem ineho umoznuje ochranu bootu z
ktorejkolvek particie heslom, skrytie particie, aj pristup do boot
manageru je mozne chranit heslom, nieje obmedzeny iba do 8GB. ZIP vojde
na jednu disketu a existuje verzia DOS aj WIN. Je to komercny produkt,
vyrobca ma aj web stranku s popisom programu, existuje aj moznost jeho
volneho pouzivania :)

Hladaj cez nejaky vyhladavac, urcite to najdes. Ja som s nim celkom
spokojny.

PK.