ss oddeleni anteny

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 12:07:04 CET 2004

Hello Sula,

?tvrtek, 8. listopadu 2001, you wrote:

Jak jste dopadl ? Dneska jsem koupil novou televizi, a budu s tim
muset take neco udelat. Doted jsem mel televizi mono, z Audio out
vytazeny kabel a pichnuty do Line in zvukovky. Pred cca 8mi lety jsem
to vyresil tak, ze jsem zapojil do tohoto dratu oddelovaci trafo
(trafo, ktere bylo driv v nekterych televizorech u reproduktoru). Ta
nova televize je ale bohuzel stereo, a ja uz druhe trafo nemam. Takze
budu muset asi nejak oddelit kabelovku. Co ty kondenzatory ? Zhorsi se
to hodne ? Nechtelo by to tam dat vetsi kapacitu ?

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic