IDE Disk to microchip

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 12:07:03 CET 2004

Ja si myslim ze to nebude s tou poruchovosti zas tak spatne protoze dotycny
asi neuvazuje otom ze si zridi doma server u ktereho se disky prakticky
nezastavi. Jen neni zahodno hybat s pocitacem za chodu jinak hrozi, ze
hlavicky skrtnou o povrch disku a nahle je vadnych sektoru dostatek.

Martin

PS: Jinak v tech testech opravdu vychazeli nejlepe WesternDigital, ale take
Seagate baracuda IV.