Freza

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 12:06:59 CET 2004

Snail Instruments wrote:
> Pokud je stroj drahy a provoz pomerne levny, budou naklady na jeden vyrobek velmi zaviset na vytizeni stroje. Jestlize mam nebo predpokladam, ze budu mit, dostatecny odbyt a stroj bude hojne vytizen, koupim si ho budto za hotove anebo, coz bude castejsi pripad, na leasing.

> [...]

Celkem spravna ekonomicka uvaha. Jen bych snad do tech rovnic doplnil
ekonomicky zisk ve forme nabytych zkusenosti pri 'prorazeni zdi vlastni
hlavou', aneb nekdo muze takhle neekonomicky nabyte znalosti pozdeji
ekonomicky vyuzit...

Osobne si vsak myslim ze podobny postoj vetsiny ceskych obcanu, tedy
'je to drahe, ja si to pro _sebe_ dokazu udelat levneji' muze byt
jednou z mnoha pricin soucasne ekonomicke situace celeho statu,
nebot spousta lidi si dela na kolene to, co by si mohli koupit, kdyby
svuj cas venovali jinym cinnostem, ktere zvladaji lepe a jeste by
jim zbyl cas na jine, mnohem prijemnejsi veci.

--
Regards
           Petr Krc