IDE Disk to microchip

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:06:59 CET 2004

From: "Hugo KOTTAS" <testsysteme@mbox.vol.cz>
| tak tohle by me zajimalo take. Ovsem s ohledem
| na to, ze Filesystem je z velke casti jadro OS
| v jeho ziskani ani nedoufam. Neni problem FAT,
| ale loader, saver, spusteni programu buffery
| pro file.

FS je obecne docela slozite tema (pokud chcete,
aby trochu k necemu vypadal: prava, odolnost
proti nahlemu vypnuti, ...) ale daleko slozitejsi
je nakonec sprava pameti, multitasking, wokna
a ze vseho nejhorsi jsou drivery (na tech jsem
nakonec zkoncil:-)))

| PS. nekdo se rozhodl konecne rozseknout debatu
| zda prilohy ano ci ne. Ten vir mi v poste pekne s..e .
| Jedina moznost jak ho nespustit (snad) je najet
| na polozku mimo nej, pak select All a Delete.

Kdyz se obevila Nimda, tak jsem si sosnul IE6
a tim je po problemu.

| Je s podivem kolik ucastniku konference si jej spustilo.
| Doufam, ze ja to nejsem.

Naprosto nechapu, kde ti lide ty viry berou.
Za skoro 10 let jsem mel vira jen asi 2x a to
jen kdyz jsem nekomu pujcil notebook.
Antivir poustim tak 3x za rok a mimochodem
ihned po instalaci zrusim veskere rezidentni ochrany,
protoze obvykle zpusobuji nestabilitu systemu:-)

Pokud se nekdo emailovych viru hrozne moc
boji, necht si koupi Office XP a pouziva
jeho Outlook. Ten ma seznam potencialne
nebezpecnych pripon a kdyz vam treba prijde
mail s EXE, tak to proste nejde spustit, ani
ulozit (pokud nekdo chce poslat uzitecne
EXE nekomu s Outlookem XP, tak ma
smulu, musi to zazipovat, protoze EXE,
VBS, JS, ... z nej opravdu nejdou nijak
ziskat...)