MOZNOST POSILANI SOUBORU DO KONFERENCE

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:06:59 CET 2004

Omlouvam se vsem zucastnenym, administrator serveru GIN s tim neco dela, pokusili jsme
se udelat nestandardni nastaveni, aby mohli chodit prilohy ve formatech .ZIP a
ostatni, ale to nejak neslo.. Jadrem problemu je totalni nekompatibilita MS mailovych
produktu, ktere nedodrzuji standardy a proto se to musi obchazet nejruznejsimi
zaplatami....

Snad to v dohledne dobe vyresime....

--
Hezky Den