Epidemie - nesoulasna reakce na mail pana Krce

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:06:58 CET 2004

Petr Pokluda wrote:

> Z mnoha ruznych duvodu bych toto nedoporucoval (poskytnete o sobe
> pravdepodobne spoustu uzitecnych informaci).
> Bohate staci nainstalovat si AVG antivir a povolit mu kontrolovat prichozi i
> odchozi postu. (www.avg.cz) Je to sice pouze 30-ti denni verze, ale v
> casopise CHIP vychazi kazdy mesic kod, ktery ji prodluzuje "zivot" o cca 40
> dni a navic je mozno nastavit AVG-cko na automaticky upgrade virove databaze
> treba s intervalem jeden den.
>
> Jinak souhlasim s nazorem, ze je zde neco prohnileho, protoze po "upgrade"
> [...]

 Chcel by som upozornit, ze nainstalovat si Internet
Explorer 6 sa rovna pomaly samovrazde. Ludia, este ste
nepoculi, kolko novych bugov a dier tento produkt
Micro$oftu ma? Je to jednoducho nepouzitelne na
pripajanie sa k Internetu. Preco si nestiahnete nejaky
normalny mailovaci program, ktorych je na sieti spusta?

--
b w d