SMARTMEDIA

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:06:56 CET 2004

Napriklad:

http://samsungelectronics.com/semiconductors/Flash/Flash.htm

Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Michal [mailto:tacud.pilot@seznam.cz]
Sent: Thursday, November 22, 2001 4:03 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: SMARTMEDIA

Ahoj,
Mas prosim te jeste adresu na katalogove listy. Celkem mne to zajima.

> Narazil jsem ale na jeden maly nedostatek techto karet a to, ze uz
> od vyroby mohou mit vadne bloky a dokonce jsem se docetl, ze mohou
> vznikat nove.

    Pouzivam FLASH eprom a zatim behem provozu se vymazala jenom jedna, ale
spis to bylo statikou, protoze si ji menil sam zakaznik.
    Zajimava otazka, ale pokud by se pamet zkazila i behem cteni, tak ba to
byl pekny smejd nepouzitelny pro praxi. Doufam, ze se to vyjasni.
 A co konektory? Uz to tu jednou probehlo, ceny byly vysoke. Nemate nekdo
nejake nove info?
    Po pripojeni k PC pres USB ctecku nebo pres digi fotak, se jevi SM karta
jako dal?? disk.(nekteri to pouzivaji misto diskety) A to me prave nejvice
laka-pohodlny pristup k datum behem ladeni programu jednocipoveho proc.
Existuje nekde popis formatu dat?

Michal