Epidemie

Pavel Brychta pavel.brychta

From: "Petr Krc" <pekr@magneton.cz>
To: "hw-news" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Saturday, November 24, 2001 2:06 AM
Subject: OT: Epidemie

> Jelikoz tento nastroj zrejme nedokazi spravne pouzit a obtezuji tim
> ostatni ucastniky konference, rozhodl jsem se je z konference odhlasit.
> Nemam na to pravo, mam na to vsak moznosti (stejne jako kdokoli jiny).

... Inu at zije demokracie. V zasade se domnivam, ze nejsem zly clovek a tak
doufam za Vas ze pokud by se Vam nahodou podarila dopravni nehoda, tak okoli
o Vas neprohlasi, ze nedokazete auto spravne pouzit a ze Vam ho seberou
(sice na to nemaji pravo, ale zato prostredky ano.....)
S pozdravem
   Pavel Brychta