Antena a AV vstup u televize

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 12:06:54 CET 2004

Hello Boris,

sobota, 24. listopadu 2001, you wrote:

BWD>  To je jednoduche. Stara TV mozno bola galvanicky
BWD> oddelena sietovym trafom (napada ma napriklad SABA
BWD> chassis "S", ktore montovali dokonca aj do televizorov
BWD> B&O) a to bolo este k tomu aj stereo.

BWD>  Este raz. Niekde vytvara zemna smycka, takze treba
BWD> vyriesit galvanicke oddelenie toho pristroja, nie len
BWD> od anteny, ale aj nf vystup TV od pocitadla. Ten
BWD> najlepsie dvoma kondikmi na kanal asi 100 nF - 1 uF,
BWD> ale nie elytmi. Potom, ked je uz aj antena osetrena,
BWD> nema naozaj co brumiet. Jedine ak by mal problem
BWD> televizor sam.

Tak jsem to zkusil. Kondenzatory nepomohly. Napadlo me zmerit, jake je
napeti mezi kostrou pocitace a stinenim, a rucickovy Avomet (digital doma nemam)
mi ukazal pres 5V. Zkusil jsem tedy stineni uzemnit na kostru
pocitace, a je po vrceni. Je mi to ale dost divne. Ze by nebyla
spojena kostra zvukovky (on-board) spojena s kostrou pocitace ?

TV i video maji spinane zdroje. Ve schematu TV je nakresleno u Scartu,
ze GND signalu jsou spojeny na kostru.

Je to normalni ? Co potom musi ukazovat programy, ktere supluji funkci
osciloskopu pres zvukovku pocitace. Pokud neni kostra zvukovky spojena
s kostrou PC, tak musi ukazovat vsechno, jenom ne signal, ktery
opravdu jde do vstupu zvukovky.

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic