Re: eagle zlobí

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 12:06:51 CET 2004

Neprepisuji Vam pri odskoku do preruseni registr R2
hodnoty ukladane do stacku, nebo kus kodu v obsluze
preruseni neprepise hodnoty v registrech ?
Tyhle veci se fakt takto na sucho daji jen predpokladat.
Asi by to chtelo cely zdrojak :-).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Martin Sveda [mailto:sejda@kn.vutbr.cz]
Sent: Tuesday, November 27, 2001 3:51 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: kod v asm - castecne vyreseno

    Zdravim,
tak jsem ten svuj programek trochu ladil a zjistil
jsem, ze se mi registr R2 meni, aniz by k tomu
mel duvod - mel se inkrementovat pouze pro prichodu
znaku serivym kanalem, lec ze zahadnych okolnosti
se menil, i kdyz uz bylo vse odvysilano (resp. zakazano
vysilani).

Jedine co jsem upravil bylo zakazani preruseni pred
cyklem, ktery vysilal data a po jejich odvysilani
jsem zase preruseni povolil...

Ted to funguje pekne, ale bohuzl mi to zacne vysilat
az po naplneni bufferu (32B + xB co zustaly v bufferu
UARTU v PC po zakazani vysilani signalem RTS).

Takze bych ted mel dve otazky:
1) proc se to tak chovalo - prc pomohlo zakazani preruseni
   i kdyz se teoreticky R2 uz menit nemelo

2) jak se zbavit cekani na plny buffer ???

Dekuji vsem moc za namety, rady, pripominky....

V priloze posilam zdrojak, snad dorazi.

--

----
                                         Martin Sveda