Epidemie - nesoulasna reakce na mail pana Krce + HTML browser

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 12:06:49 CET 2004

Touto zpravou jste si mne velmi ziskal, protoze malokdo se dokaze takhle
verejne omluvit!
Ted ale abychom nebyli uplne off-topic:
Nema nekdo z konference zdrojove kody HTML parseru, nebo HTML prohlizece
nejlepe v pascalu?
Hned vysvetlim o co mi jde:
Mam vyresenou TCP/IP komunikaci s MCS51, WWW server, pripojeni graf.
displeje, zobrazeni graf. elementu (modifikovanych bitmap), ted jeste
potrebuji doplnit o 'embedded HTML browser' - zni to sice divne, ale troufnu
si implementovat WWW browser do '51. Mam v planu timto zpusobem udelat
domaci informacni panel. Pokud se nekdo najde, kdo mi pomuze, tak zdrojove
kody browseru budou GPL (bohuzel bez TCP/IP stacku, ktery si nemuzu dovolit
zverejnit, ale budou zverejneny a zdokumentovany vsechny vstupni body...).
... Jeste jednu vec jsem zapomel, v pascalu bych to rad proto, ze jeho
zapisu rozumim nejvice; jinak to muze byt .A86, v nejhorsim C (tam hodne
zalezi na tom, kdo to psal, protoze nekterym C zdrojakum nerozumim ani za
prase...:-( ). Finalni produkt bude pure ASM.
PROSIM KDO BUDE ODPOVIDAT AT ZMENI SUBJECT NA HTML51 Browser !!!!
S pozdravem
   Pavel Brychta