Re: IDE Disk to microchip

Jiři Drozd jirkonf
Středa Březen 17 12:06:46 CET 2004

 Neni 150V malo? Kdyz se kondy nabijou (v idealnim pripade) na 314V a
dva varistory v serii maji 300V... Na tom jdenom zbytku je neco jako
221... neni to na 220V? Kondy jsou myslim na 200 nebo 250V

JIRKA

Dne 28.?listopad?2001, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Uz jsem mel to poteseni opravovat zdroj
> ATX, kde explodovaly ellyty. Nedoslo sice
> k zadne dalsi destrukci zarizeni, protoze
> maji pretlakove pojistky, ale ten sajrajt, co
> z nich vytekl do budky i na mainboard...
> Je to asi dost vodive a velice spatne se
> to odstranuje a kdovi, co to udela po case
> v mistech, kde to zustalo. Doporucoval
> bych proto co nejdrive varistory doplnit.
> AZE

> Chodit to bude, ale nedelal bych to. Pokud si pamatuju zapojeni primaru
> PC zdroje, tak staci, aby zustal sepnutej jeden z tech dvou tranzistoru
> [...]

ARDO SISA TOUR 2001 Sisa Sklovska a jeji host Richard Muller na turne
http://www.ddpromotion.cz/czech/music/sisa.htm