kod v asm - vim kde byla chyba

Martin Sveda sejda
Středa Březen 17 12:06:46 CET 2004

> Taky se mi to nezda, to by se pak taky melo projevit tim,
> za to chodi na "xmit" kdyz nani TI a je SPIF.

Dopsal jsem tam cast kodu, ktery zmeni stav ledky,
vzdy kdyz se nastavi jen SPIF a ona kupodivu blikala.
Je to divne, hlavne ze uz to ale chodi...

No ted jsem se krasne rozepsal, o tom jak bych potreboval
aby mi to vysilalo i pokud neni bauffer plne zaplnen
(buffer tam je proto, ze se stane ze data urcite nestihnu
zpracovat tak rychle a urcite by se mi neco sem tan ztracelo,
a po blocich 32B to taky nemuze byt protoze ne kazda zprava
ma velikost delitelnou 32 beze zbytku, takze by se mi konec
te zpravy neodvysilal)
a ze mi to nechodi a pri tom jak jsem to psal
jsem prisel na chybu, ktera to urcite zpusobuje....
No az se vratim ze skoly domu tak to vyzkousim.

Dik vsem. Ja se urcite jeste ozvu.

--

----
                                         Martin Sveda