ATARI 8732

Miroslav Draxal evik
Středa Březen 17 12:06:46 CET 2004

prosel jsem planky ATARI 800 XE,XL, 130XE, 600XL ale nic podobneho tam neni.
zda se ze to je z nejake herni konzole, kterou vyrabeli v 80 letech. Jsem
skepticky k tomu ze to bude nejaky klon, protoze ATARI byli zalozeny na
Motorolach. spise se jedny o firemni zanceni. ( je li tam znak ATARI, tak je
to na 100% firemni znaceni )

						Mira

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Jiri Bezstarosti
Sent: Wednesday, November 28, 2001 1:30 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: ATARI 8732

Zdravim.

Dostalo se mi do ruky par kousku ATARI 8732 a je na tom rok 1983,
doufam, ze to pisu spravne, nekam jsem je zalozil a ted je hledam :-))).
Nicmene za 5 korun, no nekupte to :-).
Ja vim, je to smeti, ale jen tak pro radost, nevite nekdo jestli je to
obycejny klon 8032 (podle oznaceni bych to tak odhadl).
Pokud ano, jak rychle se to da taktovat ?
Na webu jsem to nejak nedohledal, ale pokud by mi nekdo
poradil v cem se to vyskytovalo, docela by mi ta informace stacila,
to uz se hned lepe hleda.

--
Jiri Bezstarosti

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.298 / Virov? b?ze: 161 - datum vyd?n?: 13.11.2001