Demagnetizace obrazovky

Renda Damek rene.damek
Středa Březen 17 12:06:45 CET 2004

Ak je ruzovy alebo zeleny, je to asi magnetizaciou.

Demagentizacia:

Ak sa nemylim, ta demagnetizacna cievka bola bezna tlmivka na 220V/50Hz s
otvorenym jadrom. Na mazanie velkych mgf pasiek sa dalo spravit take
udelatko, ze sa zobral trafak s EI jadrom a I cast sa odstranila a otvorenou
castou mg obvodu sa pobehalo tam kde treba, komercna vec vyzerala podobne
akurat malo to jadro pretiahnute do dvoch kusok vzdialenych spiciek (asi ako
pinzeta).

Hadal by som, ze demagentizacia je o tom, rovnomerne rozlozit pole tak aby
sa navzajom rusilo (alebo bolo vsade rovnake).

Dufam ze nepisem bludy, ak ano, poprosim o opravu.

Mt

Daląí informace o konferenci Hw-list