Anteny na 2.4GHz

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:06:43 CET 2004

Aha, sorry, pomerne podstatne detaily :-))

Impedance je 50R, zisk je asi 8dB (kdyz ji dobre naladite PSV :))

Kdyz si date antenu tak jak je na obrazku (sycka na lezato), ma antena vertikalni polarizaci, pricemz, protoze neni smycka buzena symetricky (jedna strana je uzemnena), uhyba hlavni lalok asi 10 stupnu od osy (akorat si uz nepamatuju, kam, myslim ze za zivym koncem :-))

Jiri N.