Zpomaleni sitovek

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 12:02:52 CET 2004

> no jak to tak ctu, tak to moc jednoduche asi nebude... Mam tady
> jakesi stare
> sitovky, ale uz do PCI slotu s Realtecem 8029, takze tam by se to
> snad mohlo
> chovat trosku jinak.. Ale porad mi vrta hlavou, proc to blbne..
> Podtaktoval
> uz jsem tady dost veci i starou zvukovku do ISA a hrala pomalejc.. No
> uvidime, zkusim tam hodit jinej krystal.. :-))

	Sitovku nepodtaktujes, mimo krystal se tam minimalne musi menit vystupni
filtr, alespon u Realtec cipu, jsou vsak i jine, ktere maji digitalni
filtraci a na vystupu jen trafo, ale i to je stavene na urcitou vystupni
frekvenci.
	Trochu teorie najdes v cestine napr. na http://8052.lphard.cz.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)