Prilohy v konferenci

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 12:02:49 CET 2004

   Dobry den,
mam malou pripominku k priloham zasilanym do konference. Pominu-li
skutecnost, ze zasilani priloh je proti jejim pravidlum, nabizim postup, jak
z tech silenych mailu prilohu dostat.

 Delam to takto:
   1. mail ulozim jako soubor (v OE je to normalne Soubor - ulozit), cimz
ziskam soubor s priponou eml
   2. otevru Windows commander, oznacim soubor.eml a dam FILES - DECODE FILE
(MIME, UUE....). Ziskam soubor(y) txt se zpravou a prilohu

Tento postup se mi osvedcil a nemel sem s nim dosud problemy. Dale bych ctel
pozadat vsechny zucastnene aby zasilani priloh omezili pokud mozno na
minimum. Nejen ja se pripojuji modemem a platim za to (jeste porad)
telecomu. Nemam nic proti tomu, kdyz nekdo posle nejaky obrazek, ktery
pomuze rychleji resit urcitou problematiku (ovsem ne v bmp :-), ale kdyz
vidim maily typu Li-POL z 25.4.2001 22:12 majici 15kB a obsahujici 5 (slovy
pet) radek textu (a mimo to i jakousi html slataninu a jpg pozadi), tak me
jima zlost. Prosim omluvte tento OT, ale proste mi to nedalo.

JIRKA

P.S.: i z OE se daji posilat NORMALNI maily, staci si jen pohrat s
konfiguraci (vypnout posilani HTML)