plotter hp7475a

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:02:48 CET 2004

Zdravim,
mam tento plotr take a chodil mi pod Win95 i Win98 s tema
ovladacema, ktere jsou primo ve Win95/98.

Pro Win NT 4.0 se mi ovladac nepodarilo sehnat... :-(
Akorat toto, coz uz jsem ale nezkousel prosetrit:

Vazeny pane,
nastivte prosim WWW.WINLINE.COM, zde tyto ovladace naleznete.
Pro nejake
systemy jiz ovladac nebyl napsan HP a proto takove
reseni nabizi spolecnost jina.

Vzhledem k tomu, ze firma Hewlett Packard nezajistuje
technickou podporu
prostrednictvim elektronicke posty, rad bych Vam doporucil
obracet se v
budoucnu na Stredisko pece o zakazniky Hewlett-Packard,
tel.c. (+420-2) 613
07 310.
Dekujeme za pochopeni.

S pozdravem