riadenie hlasitosti

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 12:02:45 CET 2004

Me poslali z National semi jako vzorek 5 kousku LM1972.
Jsou to dvoukanalove potenciometry ovladane specielni trivodicovou sbernici.
je mozno je zapojit do retezu (data z procesoru do prvniho obvodu a z nej do
dalsiho atd.) a to podle datasheetu v poctu n, kde n je omezeno pouze tim,
jak dlouho budete ochoten cekat na obslouzeni vsech potenciometru - musi se
naraz prenest n*16 bitu.

Zakladni informace
odstup SNR 120 dB min

max ztlumeni 78 dB
mute - uplne zatlumeni signalu 104 dB (min 96 dB)
utlum ovladan 8-bitovym cislem.

Vzhledem k tomu ze ja ve svem projektu, na kterem pracuji ve svem
semtamvolnu, jiz pouzivam sbernici i2c a nejsou jiz dalsi volne piny na
89C52, shanel jsem prve neco pro i2c. Nic vhodneho jsem nenasel (nerikam ze
to neexistuje, ale nemel jsem stesti) tak jsem se rozhodl, ze pribyde nejaky
opravdu mrnavy procesor, ktery se bude chovat jako i2c slave a data, ktera
prijme, bude lifrovat do te petice LM1972.
S temito peti cipy obsahnu pet stereo kanalu s moznosti balance a mute.
National vsak vyrabi i typ ktery je rizenim kompatibilni a obsahuje namisto
dvou, tri potenciometry v jednom pouzdre.
Tusim ze se jmenuje LM1973, ale to si ted nejsem jisty.

National posila jako vzorek max 5 kusu, proto se v tomto mem textu toto
cislo objevuje. Pokud by Vam poslali 5xLM1973, tak byste mel 7*stereo vstup
a jeden pot by vam zbyl pro neco jineho.

Datasheet je na www.national.com snadno k nalezeni.
Jakub Ladman
PS: Cipy ktere mi tady v kusovem mnozstvi nechteji prodat mi s nevsedni
ochotou posilaji ze singapuru UPS zasilkou nejpozdeji do 7-mi dnu. Parada.