Stavebnice zdroje

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:02:44 CET 2004

Hello Martin,

čtvrtek, 10. května 2001, you wrote:

To neni Veleman. Zdroj je v jejich katalogu (A5-Zasilkova sluzba).
Stoji 2620,- a je s krabici a trafem.

MLpc> Jo taky jsem o nem uvazoval (pokud myslis ten Velleman).
MLpc> I cena mi pripadala zajimava (cca neco prez 2000 Kc), ale kdyz jsem si
MLpc> precetl malou poznamku, ze stavebnice je bez transformatoru a bez krabice,
MLpc> tak me to odradilo.

MLpc> Martin

MLpc> PS: V nekterem AR nebo PE jsem nasel planek na podobny (mozna i stejny)
MLpc> zdroj se dvema meridly U a I s MAA723 a jako stavebnici ho prodavali komplet
MLpc> asi za 2145 Kc (ale to asi byvavalo). Jestli me nekdo nepredbehne tak se
MLpc> doma podivam na tu adresu.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic
  http://afilip.kgb.cz