Microsoft WORD

Martin Sveda sejda
Středa Březen 17 12:02:42 CET 2004

On Fri, May 11, 2001 at 10:12:22PM +0200, Plsek Martin wrote:

> 	Dotaz trochu mimo, tak predem sorry.
>
> 	Proc kdyz ulozim soubor ve WORDU 6.0 pod WIN 3.11 na jednom
> pocitaci a otevru jej ve ve WIN95 na druhem pocitaci jsou pokazdy dohazeny
> pocty radku na strance? Na prvnim PC je na prvni strance 42 radku a na
> druhym PC jen 40 radku, takze ty dva posledni se dostanou na zacatek
> nasledujici stranky. Rozmery stranek, okraju, velikost pisma a vse co jsem
> nasel jsem zkontroloval a je to na obouch PC stejny, tak kde je chyba ?
>
> 	Diky za odpoved.
>
> 		At zije Bill.
>
> 					Martin Plsek

Tak na to vam nic nepomuze. To je obecny problem
zamerne nekompatibility jednotlivych verzi (nejen)
Wordu mezi sebou. Budte rad, ze se vam to zobrazi
pokazde stejne na tom prvnim pocitaci :-)

Pokud chcete opravdu hezky a vzdy stejny vystup,
pouzivejte neco jineho, treba TeX.

----
                                         Martin Sveda

		      email:        sejda@kn.vutbr.cz