Detekce pruchodu nulou

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:02:41 CET 2004

Hello Martin,

čtvrtek, 10. května 2001, you wrote:

ML> Spatne jsem se asi vyjadril, pro zacatek mi staci
ML> pouze stejnosmerne napeti, bude pouzito pro
ML> odporovou zatez (ohrev vody).

ML> Problem je v tom, ze aby se to rozbehlo, musi to
ML> být bez záteze. Zatez je mozne pripojit az pri
ML> urcitych otackach.

Nerozkmita se to ?

ML> Proto potrebuji, odpojovani zateze, v zavislosti
ML> na otackach. Pozdeji plynulou regulaci zateze, v
ML> zavislosti na otackach.

Ja bych ji udelal HNED. Pokud je vystupni napeti z toho dynama zavisle
na otackach, tak by stacilo hlidat to napeti, a z nej odvodit
regulator. Na odporovy ohrev vody by to zase nemuselo byt tak slozite.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313