Interface ke compact flash (drive Redukce CF -> IDE)

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 12:02:41 CET 2004

Spravne, je to presne tak. Nejhorsi bylo napsat FATFS do MCS51. Kolega se
tady s tim trapil nekolik mesicu, aby zvladl FAT12, FAT16 a to cele jeste na
IDE, SSFDC. Ted je to ale uz tak napsany, ze staci dopsat low level ovladace
media a voila...
Specifikace nemam, ale ja delal rozhrani podle Steve Ciarcia "Circuit
cellar" (nevzpominam si bohuzel na volume)
Ahoj
    Pavel

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Saturday, May 12, 2001 10:14 AM
Subject: Interface ke compact flash (drive Redukce CF -> IDE)

> Snad jsem si vyse uvedene zkratky vylozil spravne. Chystam se pouzit
nejakou kartu k prenosu dat mezi zaznamnikem zemetreseni (pro nase kraje
naprosto nezbytna pomucka :-) a PC. Vzhledem k planovanemu objemu dat je
RS232 mimo hru, ani do USB bych se nehrnul. Fyzicke premisteni karty se jevi
jako prijatelne reseni.

> Zatim zvazuji karty Compact Flash a redukci do PCMCIA. Predstavuji si, ze
v notebooku se objevi novy disk, a pokud budou data na CF predstavovat
nejaky smysluplny souborovy system, objevi se na disku take soubory. Snad
obdobne se bude chovat ctecka pripojena k PC pres LPT nebo USB. Nejsem
prilis daleko od skutecnosti?