Redukce CF -> IDE

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 12:02:39 CET 2004

Nasel jsem zatim jen toto
http://www.aemme.net/Publikationen/CFtoIDEpinout.html

Bohuzel to nemam overene. Na mite webu jsem teda nenasel schematko ani
takovyto pinout.
Mohu poprosit p.Pohnetala z Mite, jestli by mne nemohl nakopnout spravnym
smerem ci zkontrolovat  odkaz vyse ?
S veskerou uctou, 1900 za tuto redukci se mi zda ponekud mnoho. Zvlaste kdyz
je k dispozici redukce PCMCIA-CF za cca 500, ktera po rozebrani poskytne CF
konektor... I kdyz prumyslova reseni byvaji v tomto ohledu drazsi a lepe
provedena, uznavam.
Za sebe mohu prohlasit, ze se pokusim vyzkouset vyse popsane zapojeni, ale
uvital bych kontrolu, neni-li v nem chyba, od nekoho, kdo to zkusil. Rad
bych jako vysledek mel IDE suplik, uvnitr ktereho se bude nachazet CF slot a
pokud mozno i jumper pro master/slave. Technicky by tomu IMHO nemelo nic
branit.

BTW Zatim se asi nikomu nevyplati to sem do Cech dovezt, odhaduju....
Prepocet dle kursu je dost tristni.

Vena Kovar