Casove obmedzenie

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:02:36 CET 2004

  Zdravim!

  Prave som na temu cracking/anticracking docital super knihu,
kde najdete takmer vsetko potrebne.
  Kniha je od "Computer press" a vola sa "Cracking". Je zamerana
na to ako si co najlepsie chranit svoje programy a hlavne akym
sposobom: seriove cisla, casove obmedzenia, HW kluce,
kodovanie ... . Ale da sa z nej naucit aj ako sa da lahko co
"cracknut" - niekedy je to uplne jednoduche (napr.: ake je zle
naprogramovana ochrana seriovym cislom tak to skusenejsiemu
crackerovi trva 5-10 minut). Preto ak to chcete seriozne chranit,
odporucam ju precitat (cca 4 hodiny).
 V knihe je hlavne vela ukaziek a popis programov, ktore sluzia na
ochranu nasich softwarov (a samozrejme proti nim crackovacim
programom - debugerov, dekoderov a pod.). Ochrannych programov
je na trhu dostatok (bol som prekvapeny) - ale kazdy ma svoje
vyhody aj nevyhody (a "odlockery") - treba si zvazit jeho vyber.
  Citanie je to zaujimave - a poucne (vacsina kodu v asembleri, ako
to funguje pod Windows ...)

  S pozdravom
                           Igor

-------------------------