Casove obmedzenie

Jiří Foldyna jiri.f
Středa Březen 17 12:02:36 CET 2004

> Vykaslete se na hardwarove klice, sifrovani, on-line registraci, CD
> trvale v mechanice a podobne blbinky, je to jen zbytecne obtezovani
> legalnich uzivatelu.
>   Sam bych nic s hardlockem nekoupil, uz treba proto, ze ten program
> muzu chtit pouzivat jeste za tri roky, kdy uz bude hardlock v pr....
> a dodavatel tamtez.
>   Poskytnete servis, podporu, udrzbu, update, upgrade, hotline a nikdo
> kdo ten program opravdu potrebuje jej neukradne. Ti, co si s nim
> chteji jen hrat nebo tu a tam privydelat, jen at si poslouzi, alespon
> [...]

Ahoj,

casty, bohuzel nefunkcni nazor.

NEPLATI to pro zakazkovy SW, kde ma casto KLIENT zajem na tom, aby jemu jeho
na zakazku vyvinuty SW nekdo neukradl.
NEPLATI to pro zakazkovy SW, u ktereho si zakaznik zaplati zapujceni na
predem definovanou dobu.
NEPLATI to v pripade, ze je SW urcen pro specialni konfiguraci a je treba
zabranit v jeho pouziti na jinem pocitaci. Vsechny tyto varianty uz jsem
resil.
NEPLATI to v rade jinych pripadu.

Mözna to plati v pripade nektereho komercne sireneho SW (Officy, OS atd.) -
krabicovy prodej.

Ing. Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz