Casove obmedzenie

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:02:35 CET 2004

> NEPLATI to pro zakazkovy SW, kde ma casto KLIENT zajem na tom, aby
> jemu jeho na zakazku vyvinuty SW nekdo neukradl.

Budiz, muze byt. Tady by IMHO byly ucinnejsi organizacni opatreni
(zamceny server).

> NEPLATI to pro zakazkovy SW, u ktereho si zakaznik zaplati zapujceni na
> predem definovanou dobu.

Co napriklad ?

> NEPLATI to v pripade, ze je SW urcen pro specialni konfiguraci a je treba
> zabranit v jeho pouziti na jinem pocitaci.

Tomu nezabrani uz ta urcita konfigurace ?

> Mozna to plati v pripade nektereho komercne sireneho SW (Officy, OS atd.) -
> krabicovy prodej.

Prave pro ten specialni, zakazkovy, drahy a slozity software bych
rekl, ze tam HW klice nemaji co delat. U spotrebnich sragor bych se
tomu moc nedivil, ale tam se to asi ani tem nejarogantnejsim
dodavatelum nevyplati.

> Ing. Jiri Foldyna
> mailto:jiri.f@avizo.cz

Ales Prochaska