Antena na 2450MHz

Josef Lípa jol
Středa Březen 17 12:02:34 CET 2004

Jen pro info:

v homologaci, tedy přiloženém "Rozhodnutí ČTÚ" se praví, že karta (v tomhle
případě Lucent Orinoco - WaveLAN Turbo....... není to přesné)...vf výkon
max.100mW EIRP.... vyhovuje atd. technickým požadavkům uvedeným na druhé
straně. Druhá strana:
(jen hlavní věci)
Zařízení je možné přechovávat a provozovat na základě GP-01/1994 (chce to
najít hodně starý telek. věstník - pozn.)
atd.
a dále Podminky pro uzivatele:

mimo jine se zde pise Kombinaci vf vykonu a zisku anten(s carkou) je nutno
volit tak, aby nebyl prekrocen limit vyzareneho vykonu 100 mW uvedeny v GP
01/94

Neni problem asi sehnat antenu ale jak vyhovet s kvalitni antenou tomu
vykonu ? vite nekdo, kolik jse z te karty ?

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
Naprstek Jiri-R54332
Sent: Tuesday, May 15, 2001 3:51 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: Antena na 2450MHz

Chyba lavky, pokud ma karta legalni antenni vystup (ne ucvaknuta vnitrni
antena) a ma placku, nic Vam v pouziti anteny nebrani. Akorat nesmite
porusit jina pravidla, nejcasteji maximalni EIRP, coz se pravda s parabolou
temer neda neporusit.

O neoddelitelnych antenach jsem uz nekde slysel, uz nevim kde, ale tohle
pasmo to urcite nebylo (mozna DECT...?).

Jirka N.

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.

---