Casove obmedzenie

Wek wek
Středa Březen 17 12:02:34 CET 2004

Zdravim vsetkych,

Dakujem za vsetky pripomienky. Moje postrehy:
1. Altavista na otazku "Time-HASP  Aladdin" vyplula ako 3. rusku stranku, kde sa spomina, ze nejaky Andrej Lisutin emuluje uvedeny k
luc softverovo tak, ze netreba ani ckrackovat... http://dz.ru/olddz/issue/off-07-04-99.htm. Spominany produkt by mal ist prave do kr
ajin byv. ZSSR... :-(((
2. Je mi jasne, ze neexistuje dokonala bezpecnost. Hladam rozumnu bezpecnost. K technickym detailom: zdrojaky mame, sami sme to pisa
li. Siet ani inet nie je, je to standalone produkt, ale mozme do neho dat, co chceme (t.j. napr. vlastny kluc, co minimalne zabrzdi
tych, co maju hotove riesenia na komercne kluce). Modem atd. tam dat mozeme, ale zial, nemozeme sa spolahnut, ze tam, kde to bude in
stalovane, bude aj telefon (presnejsie, telefon asi bude, ale so spolahlivostou liniek najma mame svoje zle skusenosti). Momentalne
tam mame Sentinel Superpro, ale kedze tento kluc ma uz dost vela rokov (napokon aj nas produkt, uz verzia 13.xx :-o) tak som presved
ceny, ze crack poskytne uplne hocikto za par chvil...
3. Za uvod do schovavania antihacku dakujem, niektore veci su/boli mi jasne, ale je vzdy poucne pocuvat cloveka, ktory vie, o com ho
vori. Ale este stale mam problem, ako zistovat spolahlivo CAS, resp. ako si uchovavat posledne spustenie, ako zabezpecit, aby niekto
nestopol RTCcko apod.
4. Nie je to standardny software, ale cele zariadenie, kde je PC riadiaca cast. Casove obmedzenie nechceme robit pre zakaznika, ktor
y to cele kupi a beznym sposobom sa k tomu sprava (napokon, takym zakaznikom to predavame uz roky) ale neznamemu a potencionalene ne
spolahlivemu zakaznikovi, navyse v zahranici, u ktoreho nie je ziadna zaruka, ze s nami bude v buducnosti spolupracovat tak ako chce
me. Z hladiska zakaznika to moze zniet neseriozne (aku ma zaruku, ze sa MY na neho nevykasleme) ale napokon my ho nenutime, aby u na
s kupoval...

Ak by mal niekto este nejaky napad...